Wednesday 18 January 2017

Contoh Ayat Perkataan "plot"

Contoh Ayat menggunakan Perkataan "plot" dalam bahasa Melayu
    Contoh Ayat untuk Perkataan
  1. Filem ini mengambil plot cerita dari kepercayaan tahyul hantu masyarakat Melayu dan diolah dalam bentuk filem.
  2. Orang Melayu juga menggemari filem-filem India kerana kedua-dua bangsa tersebut boleh dihubung kaitkan dengan plot serta budaya masing-masing.
  3. Penjelasan tentang perilaku sebegini dapat diperolehi melalui analisis model matematik kacau atau melalui teknik analisis seperti plot jadi semula dan peta Poincarx.
  4. Pekali Gini biasanya ditakrifkan matematik berasas di lengkung Lorenz, yang plot perkadaran dari jumlah keseluruhan pendapatan penduduk yang secara kumulatif diperolehi oleh bahagian bawah% x penduduk (lihat diagram).
  5. Ia masih dilihat sekiranya perancangan ini akan diteruskan atau ia hanya satu plot untuk memaksa pemilik (Comune di Milano) untuk menjual stadium kepada Milan dengan harga nominal supaya kerja-kerja penambahbaikan dapat dilaksanakan.
  6. Pada 2006, Syarikat Apple.inc telah pun mengumumkan perancangan mereka untuk mendirikan kampus kedua yang berkeluasan 50 ekar yang dikumpulkan daripada sambungan plot (timur N Wolfe Road antara Pruneridge Avenue dan Vallco Parkway ).

No comments:

Post a Comment

Featured post

Contoh Ayat Perkataan "adat"

Contoh Ayat menggunakan Perkataan "adat" dalam bahasa Melayu Punan mempunyai  adat  pengkebumian yang unik. Kebanyakan gereja m...