Friday 18 November 2016

Contoh Ayat Perkataan "Internazionale"

Contoh Ayat menggunakan Perkataan "Internazionale" dalam bahasa Melayu
    Contoh Ayat untuk Perkataan
  1. Oleh sebab perkongsian stadium dengan Milan, perlawanan kedua Internazionale menentang Liverpool akan dilangsungkan pada 11 Mac.
  2. Nota: Perlawanan leg kedua diantara Ajax Amsterdam dan Internazionale terpaksa ditunda kerana AC Milan menggunakan stadium San Siro yang dikongsi oleh kedua-duaInternazionale dan AC Milan.
  3. Football Club Internazionale Milano, sering kali dirujuk sebagai Internazionale, Inter atau Inter Milan, merupakan kelab bola sepak Itali berpangkalan di Milan, Lombardy, ditubuhkan pada 9 Mac 1908.
  4. Note: Masalah perkongsian stadium San Siro yang timbul pada pusingan kedua tidak berlaku kerana Internazionale bermain leg pertama di tempat sendiri dan AC Milan bermain leg kedua di tempat sendiri.
  5. Setelah mempunyai percubaan perpindahan tidak berjaya dengan kelab FC Barcelona pada usia 15 tahun Balotelli telah ditandatangani oleh Internazionale pada tahun 2006 pada perjanjian pinjaman dengan pilihan untuk membeli.

No comments:

Post a Comment

Featured post

Contoh Ayat Perkataan "adat"

Contoh Ayat menggunakan Perkataan "adat" dalam bahasa Melayu Punan mempunyai  adat  pengkebumian yang unik. Kebanyakan gereja m...